Dorien van de Velde

Nog op de valreep van de jaren 80 geboren, 7 juni 1989 om precies te zijn. Geboren te Turnhout maar zeker en vast getogen in ons mooie dorp Oud-Turnhout.
Altijd op het randje van ‘t Zwaneven gewoond bij mijn ouders en nu zelf enkele jaren gelden een huisje gekocht in het centrum van ons dorp.

Van kleins af aan al aanwezig in ons verenigingsleven door als kleine pagadder te starten bij onze Chiro De Zwaantjes om dan vanaf de middelbare school over te vloeien naar KLJ Oud-Tunhout waar ik ook heel veel jaren heb doorgebracht als lid & leiding. Als leiding in één van onze Oud-Turnhoutse jeugdbewegingen heb ik dan ook het voordeel gehad om 13 jaar lang lid te kunnen zijn van onze jeugdraad hier in ons dorp.
Daarnaast was ik 6 jaar actief als bovenlokale vrijwilliger bij KLJ nationaal als regionaal bestuurslid voor deze regio. Heel veel geleerd en vooral massaal veel kansen gekregen door al deze toporganisaties en verenigingen. Verder hou ik ervan om op Oud-Turnhoutse evenementen en activiteiten te gaan helpen waar ik kan om zo mijn steentje af en toe bij te dragen aan ons dorp.

In het dagelijks leven werk ik als maatwerkcoach bij A-kwadraat te Turnhout , een bedrijf dat werk biedt aan mensen met een afstand van de arbeidsmarkt. Een super boeiende job waar je met fantastische mensen kan samen werken en groeien.

In 2016 ben ik in het N-VA verhaal gerold en tot op vandaag doe ik dit nog altijd even graag, luisteren naar de noden en wensen van al onze inwoners is iets wat ik ontzettend fijn vind om te doen en dit alles in ons mooie dorp! Tijd nemen voor onze jeugd en deze vooral een stem geven!